Regulamin

Regulamin

Operatorem tego sklepu internetowego jest firma Norteq Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Złota 7/1 Warszawa; Mazowieckie; Kod pocztowy: 00-019, która działa tutaj jako sprzedawca wszystkich oferowanych towarów, zapewnia jego sprzedaż. Usługi gwarancyjne i pogwarancyjne są zazwyczaj świadczone przez importera, towary można dostarczyć bezpośrednio na adres importera lub do naszego sklepu w celu reklamacji.

 SPOSOBY PŁATNOŚCI

Za towar można zapłacić:

  • za pobraniem-  gotówka - cena końcowa z VAT, jeśli nie jesteś płatnikiem VAT lub cena bez VAT, jeśli jesteś płatnikiem VAT - przekazujesz przewoźnikom, kierowcom Toptrans, GLS lub DPD, którzy zapewniają nam transport. W przypadku płatności za pobraniem pobierana jest dodatkowa opłata za pobranie w wysokości 22 PLN CZK bez VAT. Faktura zostanie umieszczona w pudełku z towarem lub (w przypadku wysłania towaru bezpośrednio z magazynu naszego dostawcy) wysłana osobno pocztą lub e-mailem. Otrzymasz potwierdzenie płatności od kierowcy.
  • Płatność z góry (przelew bankowy)
  • online płatnościza pośrednictwem bramki płatniczej GoPay

FAKTURA: Niektóre produkty są wysyłane bezpośrednio od naszych dostawców. W tym przypadku faktura nie jest wysyłana razem z zamówionym towarem, ale jest wysyłana osobno za pośrednictwem Czeskiej Poczty w kopercie z napisem FAKTURA.

DOSTAWA

Zamówienia powyżej 1000 PLN bez VAT obejmują bezpłatną wysyłkę na terenie całej Polski. Towar do 1000 PLN bez VAT zostanie obciążony opłatą za wysyłkę w wysokości 22 PLN bez VAT.

Korzystamy z usługi przekazywania TopTrans, DPD lub GLS.

CZAS DOSTAWY

Jeżeli produkt jest zamówiony przez internet lub telefonicznie do godziny 14:00 w dniu roboczym i znajduje się w magazynie, dostawa zazwyczaj następuje w następnym dniu roboczym. Orientacyjny czas dostawy jest podany w opisie każdego produktu. W przypadku, gdy czas dostawy produktu się wydłuża, klient zostanie o tym poinformowany. Każde zamówienie jest telefonicznie potwierdzane wraz z informacją o dokładnym terminie dostawy.

Odbiór towaru przez kupującego

Przy odbiorze prosimy o dokładne sprawdzenie paczki pod kątem uszkodzeń (wgniecenie, rozerwanie, rozmoczenie, uszkodzenie taśmy klejącej itp.). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, należy jej nie odbierać i w obecności kuriera sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki, a także w jego obecności sprawdzić jej zawartość.

Jeśli przesyłka jest w porządku, Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie dostarczonego towaru i bezzwłoczne poinformowanie nas o wszelkich wadach i brakach na piśmie (listem lub e-mailem) w ciągu trzech dni od dostawy. Dotyczy to również niekompletnej dostawy i niespójności w ilości dostarczonych towarów. Przy składaniu reklamacji konieczne jest przesłanie kopii dowodu dostawy (faktury) wraz z dowodem zapłaty.

REKLAMACJE

Proces reklamacji różni się w zależności od marki / producenta, dlatego prosimy o kontakt telefoniczny w celu zasugerowania najbardziej odpowiedniej metody reklamacji. Zadzwoń lub napisz do nas na adres info@norteq.pl

ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA

Gwarancja zwrotu pieniędzy do 14 dni.

Warunki zwrotu pieniędzy :

•  towary muszą być w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu

• klient musi odesłać przesyłkę na nasz adres w ciągu 14 dni od otrzymania towaru
•  dołączyć do przesyłki fakturę lub jej kopię wysłanej wraz z towarem

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru kwota odpowiadająca cenie sprzedaży towaru zostanie odesłana w ciągu 14 dni kalendarzowych na wskazane przez klienta konto bankowe (prosimy o podanie numeru konta w protokole zwrotu) lub przekazem pocztowym. Po otrzymaniu towaru i sprawdzeniu go wystawimy korektę faktury, którą wyślemy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną w dwóch egzemplarzach. Klient zobowiązany jest podpisać jeden egzemplarz, wpisać numer konta, na które zostaną zwrócone pieniądze i odesłać je na nasz adres
Norteq Sp. z o.o., Złota 7/1 Warszawa; Mazowieckie; Kod pocztowy: 00-019. Nie można zwrócić pieniędzy bez otrzymania podpisanej korekty faktury!

Jeśli zwrócony towar będzie w jakikolwiek sposób uszkodzony lub niedziałający, musi zawsze najpierw zostać sprawdzony przez autoryzowany serwis w celu ustalenia przyczyny uszkodzenia. Do tego czasu prawo do zwrotu towaru nie powstaje.

Sprzedawca jest uprawniony do potrącenia kosztów niezbędnych do przywrócenia towarów do pierwotnego stanu, a w przypadku uszkodzenia lub niedostarczenia oryginalnego opakowania potrącenie może zostać zmniejszone do poziomu, w jakim towary te są zwykle sprzedawane w stanie używanym.

Anulowanie zamówienia ze strony sprzedającego

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia lub części zamówienia w następujących przypadkach:

  • zaprzestano produkcji danego towaru lub nie jest on dostarczany przez producenta
  • zmieniła się cena produktu

W takim przypadku zobowiązujemy się do niezwłocznego skontaktowania się z Tobą przez e-mail lub telefon, w celu uzgodnienia z Tobą dalszych kroków (wymiana zamówionego towaru na inny, anulowanie zamówienia itp.).

Norteq Sp. z o.o
REGON 529777880
NIP 5253018814

tel: 
e-mail: info@norteq.pl
www.norteq.pl

Godziny otwarcia

8:00 - 17:30

Adres

Norteq Sp. z o.o., Złota 7/1 Warszawa; Mazowieckie; Kod pocztowy: 00-019

Kontakt

Tel. komórkowy : , Tel/Fax: